Estetik Cerrahi

Aqua Peeling

Sağlıklı, canlı ve dinç görünen bir cilde sahip olmak için bakım adımlarını atlamamak ve bir rutin belirlemek önemlidir. Düzenli yapılan cilt bakımı yaşlanmayı geciktirmeye yardımcı olmanın yanı sıra çeşitli cilt sorunlarını giderme konusunda da ilerleme kaydetmenizi sağlar.

1. Aşama
2. Aşama
3. Aşama

İlk adımda uygulamadan tam anlamıyla fayda sağlamak için cilt bakım işlemine hazırlanır. Varsa bakım ürünü ya da makyaj kalıntıları giderilir. Sonrasında ciltteki tüm ölü tabakayı ortadan kaldırmaya yönelik olan AquaAHA aşamasına geçilir. Bu süreçte cilt için özel olarak hazırlanan losyon uygulanır. Bu adım genelde yaklaşık olarak 5-10 dakika kadar sürer.

İşlemin etkili olabilmesi için cildin daha alt katmanları da hedef alınır. AquaSA ya da “Ekstraksiyon” aşaması akne ve sivilceye neden olan bakterili dokunun giderilmesine yardımcı olan bir aşamadır. Bu adım derin bir temizlik sağlar, sorunlu dokuyu ciltten uzaklaştırmak için gereklidir.

Son aşamada yüzeyi ölü derilerden arındırılmış ve sorunlu dokuları temizlenmiş cildin nemlendirilmesi sağlanır. İlk iki adımda derin bir temizliğe kavuşan cilt uygulanacak bakım ürünlerini çok daha iyi bir şekilde kendine çeker. Bu adım da yaklaşık 5-10 dakika sürer.

1. Aşama

2. Aşama

3. Aşama

Cilt Bakımı Nedir?

çevresel faktörler zaman zaman cilt dokusu üzerinde birikmelere sebep olabilir. Düzenli yapılan peeling işlemi, cilt yüzeyinde biriken ve neredeyse bir katman oluşumuna neden olan ölü tabakayı ortadan kaldırmaya yardımcı olur. Fazla tabakadan arınan cilt dokusu, uygulanacak bakım ürünlerinin emilimini kolaylaştırır ve bu sayede üründen çok daha etkili bir performans almanız mümkün hale gelir.

Öte yandan ev ortamında kullandığınız peeling ürünleri kısa dönemlerde etkili olsa da bazı durumlarda profesyonel bir destek daha etkili sonuçlar almanızı sağlayabilir. Aqua Peeling cildi temizleyen, mat ve donuk görünümü ortadan kaldırarak cilde parlak bir görünüm kazandıran arındırıcı bir bakım işlemidir. Uygulama sırasında gereğinden fazla kimyasal ürün kullanılmaz, işlem aynı zamanda cildi yormadan ve hırpalamadan yapılır. Ölü derilerden arınan cilt üzerindeki genişlemiş gözeneklerin görünümü hafifler, cilt çok daha pürüzsüz bir doku kazanır.

Aqua Peeling

Cilt Bakımı Nasıl Uygulanır?

Aqua Peeling su basıncı ve vakum tekniği kullanılarak uygulanan özel bir bakım işlemidir. Uygulamaya başlamadan önce uzman tarafından cilt tipiniz, cildin o anki durumu ve genel gereksinimleri tespit edilir. Tüm bu adımların belirlenmesi uygulama sırasında kullanılacak solüsyonların doğru oranda hazırlanması için gereklidir. Her bir cilt tipinin ihtiyaç duyduğu içerikler farklılık gösterir. Sizin için en uygun olan içeriklerin belirlenmesinin ardından hazırlanan ürün buhar ve basınç yolu ile cilt yüzeyine uygulanır. Cilde buhar verme işleminin yanında birçok faydası ile bilinen ozon buharı da bakımın bir parçası olarak cilde verilir. Bu adımdan sonra vakumlama yöntemiyle cilde uygulanan tüm sıvı geri çekilir. Aqua Peeling işlemi hassas göz çevresi dışında kalan bölgelere uygulanır.

Green Peeling

Nedir?

Tüm dünyada uzmanlar tarafından uygulanan ve etkili sonuçlarıyla birçok kullanıcı tarafından tercih edilen Green Peeling, bitkisel içeriklerden oluşan bir cilt bakım sistemidir. Cilt için faydalı olan bitkilerin değerli enzimlerinin, vitaminlerinin ve minerallerinin cilde masaj yoluyla aktarılmasını sağlayan bu sistem, birçok cilt sorununda gözle görülür bir iyileşme sağlar. Kimyasal bileşen içermeyen Green Peeling uygulaması doğru oranlarda kullanılan bitkilerin gücüyle ciltte bakım işlemini gerçekleştirir. Böylelikle cildiniz donuk görünümden çok daha canlı ve parlak bir görünüme geçiş yapar.

Green Peeling Çeşitleri Nelerdir?

Green Peeling cilt bakım sistemi farklı cilt ihtiyaçlarına göre üç ayrı yöntem sunar. Gerekli durumlarda cildi soyma, nemlendirme ve tazeleme işlemi yapan bu aşamalar cildi lekelerden arındırır, parlaklık kazandırır ve nemlendirir.

Green Peel Classic

Yüz ve vücutta kullanılabilen bu bakım sarkmalar, lekeler, skarlar (yara izleri), geniş gözenekler ve cilt yaşlanması gibi birçok temel cilt sorununda kullanılır. İşlem sırasında sizin için belirlenen özel bitkisel peeling masaj yoluyla cilt yüzeyine uygulanır. Hazırlanan karışım dokuları uyararak kan dolaşımının hızlanmasına yardımcı olur. 2 ile 5 gün aralığında soyulma işlemi tamamlanır.

Green Peel Energy

Bazı durumlarda cilt yüzeyini soymaya gerek yoktur. Ancak, cilt yüzeyinde oluşan mat ve donuk görünüm sizi rahatsız edebilir. Bu gibi zamanlarda tercih edebileceğiniz “Energy” metodu ciltte soyma işlemi yapmadan dokuları harekete geçirir. Kan dolaşımı hızlanan cilt pürüzlerinden arınır ve doku bazında iyileşme gözlemlenir. Hücre yenilenmesini tetikleyen bakım lekelerin giderilmesine de yardımcı olur. Yılda birkaç defa tekrarlanması tavsiye edilir.

Green Peel Fresh Up

Tazeleme yöntemi ciltte soyma etkisi olmadan cildi canlandırmayı ve yenilemeyi hedefler. Uygulama kullanılacak bakım ürünlerinin cilt tarafından emilimini kolaylaştırır. Parlaklık ve elastikiyet kazanan cilt dokusu ilk yaşlanma belirtilerine karşı savaşmaya başlar.

Işıltı Peeling

Cilt dokusu güneşin zararlı ışınları, sigara kullanımı, çevresel faktörler, doğru temizlenmeyen makyaj ürünleri gibi birçok sebep ile birlikte canlılığını ve parlaklığını yitirir. Zamanla donuk bir görünüme bürünen cilt gerekli bakımlar yapılmaması halinde erken yaşlanma belirtilerine maruz kalır. Gözeneklerin genişlemesi yanında lekelenme ve sarkma gibi sorunlar ortaya çıkabilir. Cildin derinlemesine temizlenip arındırılmaması akne ve sivilce gibi problemleri de beraberinde getirir. Ev ortamında kullanılan bakım ürünlerine ek olarak düzenli aralıklarla yaptıracağınız profesyonel cilt bakımı tüm bu sorunların giderilmesine yardımcı olur. Doğru ürünlerle uzmanlar tarafından gerçekleştirilen bakım seansları yaşlanma belirtilerini geciktirir, cilt bakım ürünlerinden üst düzeyde faydalanmanızı sağlar.

Cilde ışıltı veren peeling uygulamaları aşağıdaki durumlarda tercih edilebilir

Yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulanabilen Aqua Peeling, Green Peeling gibi detaylı ve etkili uygulamalar “Işıltı Peeling” kapsamında yer alır. Bu bakımların temel amacı hücresel anlamda yenilenme sağlayıp cildi donuk görünümden kurtarmak, türlü cilt sorunlarını gidermeye çalışmaktır. Ölü derilerden arınan cilt yüzeyi sağlıkla ışıldar, derinlemesine temizlendiği için bakteriler ciltten uzaklaşır.

• Donuk ve mat cilt dokusu
  • Lekeler
  • Akne izleri
  • Sarkmalar
  • Genişlemiş gözenekler
  • Renk farklılıkları
  • Akne ve sivilce
  • Yaşlanma belirtileri

Işıltı Peeling işlemleri düzenli uygulanması halinde kalınlaşmış ve nemini kaybetmiş ciltlerin eski sağlıklarına kavuşmalarına yardımcı olur. Cildin gereksinimlerine özel olarak belirlenen bakım yöntemleri ve doğru ürün seçimi sayesinde etkileri uzun süreye yayılan bir bakım desteklenir.

Profesyonel cilt bakımı uzman kontrolünde yapılması gereken ciddi bir uygulamalar bütünüdür. Flora Klinik, alanında uzman kadrosuyla sizin ve cildiniz için en doğru bakım yöntemini belirlemenizi sağlar. İhtiyacınız olan cilt bakım yöntemleri hakkında bilgi almak için ekibimizle hemen iletişime geçebilirsiniz.